Tuesday 26 August 2014

dem kan hittas nästan

Alla skulle älska att tjäna mycket pengar snabbt, arbetar hemifrån, och bara göra några få timmars arbete per vecka. Jag har tillbringat de senaste två åren att försöka hitta ett bra sätt att göra detta. Endast under loppet av de senaste månaderna har jag hittat någon "bli rik snabbt" program värt att köpa. Jag har försökt att tjäna pengar på nätet för en lång tid. Jag hade några små webbplatser, men de gjorde aldrig mycket mer än ett par hundra i månaden. Det var lätt pengar och inte kräver mycket arbete från min sida, men jag visste att det fanns människor där ute som gör bättre än jag var och jag visste att jag kunde göra och dem.
Nu har jag sett en hel del "bli rik snabbt" program. De flesta av dessa människor gör påståenden om att tjäna $ 2000 / dag med Google eller något liknande sätt galen. Nästan alla dessa människor är kompletta lögnare. Även om de gjorde 2000 $ / dag med Google AdSense, skulle det bero på att de hade hög trafik webbplatser med mycket kvalitativt innehåll. Jag skulle veta, för i en hel månad, jag har aldrig ens gjort hälften av vad de lovade att jag skulle göra varje dag med sina program. Kanske har du redan blivit lurad av en av dessa bedragare. Hur som helst fick jag äntligen sjuka av vad som erbjöds.
Jag bestämde att jag skulle titta igenom alla "bli rik snabbt" program jag kunde hitta och se om det fanns någon som faktiskt var berättigade. Jag tyckte att det fanns ägare som säljer sina program för drygt 100 kr, men informationen i dem kan hittas nästan var som helst online gratis. Dessutom är de alla ingår out-of-date information, hade ingen e-postsupport, inga pengar tillbaka garantier och brutna länkar i avsnittet nedladdningar.
Sammanfattningsvis nästan alla program jag hittade var helt värdelös. Ägarna visste det, men de kunde inte bry sig mindre om sina kunder eftersom de inte erbjuder återbetalning politik! Otroligt, samtidigt som du tittar igenom alla program, jag faktiskt hittade några legitima program. De drivs av vanliga människor som du och jag, och de hade hittat några bra metoder för att tjäna pengar från deras hem genom att göra väldigt lite arbete.
Jag tillbringade tid att arbeta med dessa program, och min inkomst är nu tio gånger vad den brukade vara. Dessa program gav en stor mängd bra information om hur man kan göra extra pengar på din dator gör mycket lite arbete. Många kunder hade lämnat bra feedback och recensioner för sina produkter. Många av dem har börjat tjäna pengar bara dagar efter köp!

No comments:

Post a Comment